benny-anja-lanzarote.reismee.nl

Dag 8; We zijn weer thuis

We zijn weer thuis!

We hoeven pas rond 12.00u op het vliegveld te zijn, dus we hebben alle tijd om rustig te ontbijten en de laatste spullen in te pakken. Als de kamer weer leeg is checken we uit bij de receptie. De rental car terugbrengen is deze x, vergeleken met Gran Canaria, een eitje. We volgen op het vliegveld de borden 'arrivals', vervolgens 'rental cars' en eenmaal in de parkeergarage de borden voor "Cicar' waar we de auto terug moeten brengen. We leveren de sleutel in en dan genieten we nog even buiten op een bankje van het zonnetje.

We vertrekken op tijd!

Eenmaal binnen is de incheck balie nog niet open, maar dat duurt gelukkig niet lang. We droppen de koffers en als we de boarding passen hebben gaan we op zoek naar de koffie. Als Benny een rondje loopt, Anja zit een boek te lezen, blijkt er een heerlijk buitenterras te zijn. Het is eigenlijk het rokersgedeelte, maar er is verder helemaal niemand, dus brengen we de rest van de tijd door in de zon.

Daar komt onze Tui 737...

We vertrekken 10 minuten vroeger dan gepland en als de gezagvoerder roept dat we rond half 7 zullen landen, wat een uur eerder is dan gepland, zijn we helemaal happy. Adiós Lanzarote...

In het vliegtuig kijkt Benny een film (en zijn buurman naast hem kijkt mee) en Anja gaat verder in haar boek. We bestellen koffie/thee en allebei een broodje kaas (dat was op de heenweg een lekker broodje) en idd een uur vroeger dan gepland om 18.35u staan we weer aan de grond.

We appen Brendon & Mitchell dat we geland zijn en als wij met de koffers naar buiten komen, komt Brendon net aanrijden. Perfect timing! Rond half 8 hebben we Brendon afgezet en zijn ook wij weer thuis.

Inmiddels is het donderdagmiddag, Anja is vanmorgen al naar de sportschool geweest, de boodschappen zijn gedaan en Benny is aan het klussen in het huis van Mitchell wat eind deze maand leeg moet zijn. De koffers zijn opgeruimd en de was hangt buiten te wapperen. Alles weer zijn gangetje en behalve het bruine huidskleurtje lijkt het alsof we niet weggeweest zijn.

Dit was het voor nu. Leuk dat jullie weer met ons 'op pad' geweest zijn en dankjewel voor al jullie leuke en lieve reacties. Altijd weer leuk om te lezen. Tot een volgende roadtrip!

Liefs van ons xxoo

Gerard & Paulien.

Welkom thuis
Volgende week begint hier de lente, kun je even na genieten in je eigen achtertuin.

Tonnie

Weer op het honk was de moeite waard liefs

Ada

Welkom thuis en we krijgen mooi weer
Volgende week groetjes

Sonja

Wat heb ik smorgen op de boot richting werk weer genoten van je verhalen.
Welkom thuis.

Willeke

Bedankt voor je leuke verhalen en welkom thuis
Tot woensdag

Jannie

Was weer gezellig gelukkig weer gezond thuis

Trudy

Weer een prachtige vakantie.

De buurtjes

Koud he

Riek

Bedankt voor al jullie verhalen en wij hebben “bijna” net zoveel van Lanzarote genoten zoals jullie dat “echt” hebben gedaan ??