benny-anja-lanzarote.reismee.nl

Dag 4; Relaxday

Vandaag niet zo heel veel te melden...

We zijn redelijk vroeg wakker, 10 over half 8, nemen een bakkie koffie/thee en stappen onder de douche.

Voor we gaan ontbijten lopen we eerst even langs de receptie. Hoe lief en attent die fles Champagne ook was bedoeld ...al blijft het vreemd dat er vanuit gegaan wordt dat je alcohol drinkt... wij gaan die fles niet open maken en al helemaal niet leeg drinken. We brengen hem dus netjes, incl een bedankje, terug bij de receptie.

Na het ontbijt maakt Anja het verslag van gisteren af om daarna met een boek te verkassen naar het zwembad.

Benny gaat lopend naar het vliegveld om daar wat te filmen. We hoorden gisteren van 2 dames, de enige Nederlanders die we tot nu toe gezien/gesproken/gehoord hebben, dat er een goed bereikbare spotters plek is. Halverwege de middag is hij weer terug. We blijven tot een uur of half 5 bij het zwembad liggen, maar het is de hele dag al op en af bewolkt en nu wordt het ook wat frisser, dus gaan we terug naar de kamer. We hebben trouwens ook wel weer trek in een bakkie.

Kwart voor 7 gaan we naar het restaurant om te eten. Geen foto's deze keer, want we hebben niet veel en niets bijzonders gegeten. Het 1e wat opvalt bij de voorgerechten is dat de sushi en de vis van gisteren er weer staat. We nemen wat koolslaw, brood en een paar puntjes kaas. We zien halve kippen voorbij komen, maar er zijn bij het warme buffet 25 wachtende voor U. Daar passen we voor. Er zijn ook geen schone borden meer, dus Anja doet het met een dessertschotelt met wat frietjes sla en Benny heeft zo'n zelfde schoteltje met frietjes en een mini schnitzel. We gaan om de boel toch een beetje op te vullen 2x langs de toetjes.

Inmiddels zitten we aan de koffie/thee, kijkt Benny de nieuwe Avatar op de laptop en werkt Anja de website weer bij.

Morgen gaan we de 2e route rijden, dus met de auto op stap!

C-ya xxoo

Tonnie

Een rustig dagje kan oook geen kwaad

Jannie

Heerlijk toch zo,n relaxdagje.

Ada

Lekker toch een rustig daagje

Riek

Relaxdag - daar is vakantie toch ook voor ?

Rob

Twee keer langs de toetjes….. nu weet ik van wie Brendon het heeft! ?